Social Icons

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ ΜΟΥ!





Γράφει η Χριστίνα Αλαμάνου,

Με μια κουτάλα τα κάνεις όλα!
Μαγειρεύεις, ξύνεσαι , χτυπάς και φεύγεις….
ΤΕΣΠΑ! που λένε και οι νέοι της εποχής, κάποιοι σαν και εμένα δηλαδή… 

Το βιβλίο συνταγών το έχω, καζάνι έχω, κουτάλα έχω,  τι μου λείπει διάολε;
Πάρτε λοιπόν μια συνταγή για σήμερα που την ετοίμασα με μεράκι.

ΣΥΝΤΑΓΗ:  Της…Πουτανέσκας


ΥΛΙΚΑ
Μέσα σε ένα βαθύ καζάνι ρίχνω-ρίχνω και πάλι ρίχνω!
Σημείωση : Ξεκινάω από τον πάτο και ανεβαίνω…

ΠΑΤΟΣ με Αντζούγιες:
Ρίχνω πρώτα-πρώτα στον πάτο του καζανιού την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μαζί με αντζούγιες για να νοστιμέψει….

Ρωτάω, τώρα.
Εκεί στον Αlpha τα έχετε χάσει ολότελα;  
Γιατί το κάνετε αυτό στο κορίτσι;
Γιατί δεν της λέτε την αλήθεια κοιτώντας την κατάματα;
Φοβάστε μην αλληθωρίσετε;  
Το κρίμα στο λαιμό σας. Την καθυστερείτε ενώ μπορεί να κολλήσει ένα ένσημο που θα φανεί χρήσιμο στη ζωή της.
Πως θα της το πείτε ;
Μονολεκτικά. 
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ.
Άκουσε εμένα κορίτσι μου , που έχω φάει το πεζοδρόμιο με το κουτάλι.
Γνώμη μου και με το χέρι στη καρδιά:
Γίνε αεροσυνοδός, γίνε πλοιοσυνοδός ή  ρεσεψιονίστ.
Τον τρόπο σου για να βρεις δουλειά εεεε θα τον βρεις, έξυπνη είσαι, καταλαβαίνεις…
Το θέμα είναι ότι ‘’τα άλλα ‘’ δεν έχεις και όπως σε βλέπω και δε με βλέπεις, ποτέ δε θα τα αποκτήσεις… 

ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ…καλά!

ΝΕΡΟ στον ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ

Βήμα, μη κάνεις βήμα!
Ένεκα του ότι είσαι και σκορπιός στο ζώδιο, μόνο δύο κουβάδες νερό μπορώ να βρω να σου πετάξω στο κεφάλι και μάλιστα κρύο,  για να ξυπνήσεις, μήπως τα δεις αλλιώς αητέ μου.

Να σου θυμίσω βέβαια ότι οι μίσοτρελοι συνταγματάρχες, όπως εσύ τους χαρακτήρισες, πετούσαν καυτό νερό στους κρατούμενους στην Μπουμπουλίνας και μετά τους κρέμαγαν ανάποδα μέχρι να γίνουν σαν τα δικά σου ‘’αγάλματα’’.

Το ότι εσύ είσαι Έλληνας , δε φτάνει να το ισχυρίζεσαι μόνο, πρέπει και να το αποδεικνύεις… και ο λόγος σου μόνο σε Έλληνα δε κάνει.
Ρώτα το dna σου και αυτό θα σου απαντήσει. ‘’Πάρτ’ τα’’

Μαζί σου.
Να πάνε να γ*μ*θούν*. Αλλά στις ημέρες μας μόνο ευχή μπορεί να θεωρηθεί αυτό διότι , την μαλ@κί@ πολύ αγάπησαν την αγαμία ουδείς. ‘’Κερασμένα’’

Από την άλλη, πως μπορείς να λες ότι σκέπτεσαι εμένα βρε Νότη;
Νομίζεις ότι εσύ έχεις το ελεύθερο μυαλό ή πνεύμα (όπως σε βολεύει ή το καταλαβαίνεις)  να σκέφτεσαι πρώτα σωστά και κατ’ επέκταση, εμένα;
Ξύπνα Νότη γιατί είσαι καλλιτέχνης . ‘’Και Χριστός και Αλήτης;’’ δε γίνεται…
Εσύ δεν είσαι νταβαντζής, δεν είσαι μπράβος, δεν είσαι εκτελεστής , δεν είσαι νονός της νύχτας, δεν είσαι δοσίλογος, δεν έχεις πολιτικά συμφέροντα… ή μήπως έχεις;
Βλέπεις, εγώ σε σκέφτομαι.
Το τραγούδι σου , ‘’Μήπως είμαι τρελός;’’ Θέλω να το τραγουδάς πρωί μεσημέρι βράδυ προ και μετά φαγητού…

ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ και πάλι καλά…

Μακαρόνια= Ελένη.
Μη με ρωτάτε ποια Ελένη. Κοκκινίζω…
Μια είναι η Ελένη, αυτή της Τροίας. Τόσο παλιά είναι η Ελένη…
Μ΄αρέσεις Ελένη.
Ξέρεις γιατί;
Γιατί συσπειρώνεις την αστική τάξη γύρω από τα μοκασίνια, peep toes, πλατφόρμες, pump, μποτάκια, μπότες , γυναικεία, ανδρικά και παιδικά…

Ερώτηση: Όταν δεν έχεις θέματα στην σκαλέτα , εγώ θα πρέπει να τρώω στη μάπα τι να ψωνίζω και κυρίως από πού να ψωνίζω καθημερινώς και αδιαλείπτως;
Για την ιστορία σου λέω μεγαλοκοπέλα μου, ότι 1 στους 3 Έλληνες σήμερα πλήττεται από ανεργία  ενώ 4 χρόνια τώρα, χιλιάδες συμπολίτες μας έχουν χάσει τις δουλειές τους. Στην Ελλάδα αυτοκτονούν γιατί δεν έχουν να πιούν ένα ποτήρι νερό και να φάνε μια φρυγανιά.

Σου βάζω μια άσκηση στα γρήγορα:
Ρώτα τον εαυτό σου το εξής απλό: Σε ποιούς απευθύνεσαι ;
Η σωστή απάντηση θα σε αναγκάσει να μη ξαναβάψεις το μαλλί για τα επόμενα 5 χρόνια.


Κάτι που μπορεί να καταλάβεις.
Το ότι έχει χιούμορ η Κατερίνα και καλά οπίσθια η Καλλιμούκου δε σώζει  ένα τρίωρο ζωντανό πρόγραμμα.

Απορία.
Εκτός του ότι έχω την εντύπωση να βγαίνεις καθημερινά από το Ακαπούλκο,
[ κρασί θάλασσα το αγόρι σου]  εσύ , έχεις αγοράσει τίποτα  φέτος από τα μαγαζιά  ή τσάμπα σε τραβάνε να σουλατσάρεις στις βιτρίνες οι φωτογράφοι;
Εκτίμηση: Στο τσάμπα και αυτοί και εσύ;
Σημείωση: Η Νικόζια …πέφτει στο Τσι μπου τι. Έχει και εκεί λαμπάκια…
                

Ανακατεύω καλά…

Mαϊντανός , ο απόλυτος:  ΑΔΩΝΙΣ
Ένας διεκδικεί τον τίτλο.
Τον κέρδισε με τον ιδρώτα του.
Ο άνθρωπος λάστιχο.
Ο υπουργός που εξίσωσε τη δόξα με  την ευθύνη. 
Η χαρά κάθε παρουσιαστή.
Η ανακούφιση κάθε υπεύθυνου καλεσμένων.
Το πρόσωπο-βουντού κάθε συνταξιούχου.
Ο εφιάλτης κάθε γιατρού, κάθε νοσηλεύτριας και όποιου δύσμοιρου εργάζεται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. 
Το ιστορικό ξέσπασμα του Νίκου Χατζηνικολάου.
Η επανεμφάνιση κάθε ράντζου.
Το όνειρο κάθε φαρμακοτρίφτη.
Το λαχείο συντακτών των ιδιωτικών ασφαλίσεων και πωλήσεων ιατρικών καρτών.

Τα ελαττώματα θεραπεύονται, τα γεγονότα όμως δε διορθώνονται: Ευριπίδης



Ντομάτα… Στο Γιώργο Λιάγκα.
Για την πρόταση σου στον αέρα: Μην την κρεμάσετε! Να την απολύσετε μόνο... Αυτό το είπες, επειδή κάποια συνεργάτιδα (τόλμησε…σύμφωνα με την αλήθεια της κάμερας που φανέρωσε το ύφακι σου...), να κάνει το λάθος και να περάσει την ώρα που έλεγες το αποκλειστικό σου, δηλαδή την πρόγνωση καιρού.
Να σημειώσω εδώ ότι το δελτίο καιρού, το λες στη πρωινή κουτσομπολίστικη εκπομπή σου.
Δε θα πω κάτι άλλο , τώρα.
Μόνο αυτό.
Λιάγκα, καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις…

Αυτά.
Να μαγειρεύετε πάντα με αγάπη και συμπάθεια!
Το ίδιο κάνει και ο πατέρας Ποιμένας….



Δεν υπάρχουν σχόλια: