Social Icons

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ναταλία Γερμανού, το ''θεματάκι'' και η Κωνσταντίνα....

















Απο την Ζηνοβίτσα....

                 για την Ti vou -    mi amore!

Σύμφωνα με την έγκυρη εφημερίδα  «Παραπολιτικά», η παρουσιάστρια φάνηκε να είναι ενοχλημένη με την υπέρ-προβολή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου και απείλησε μέχρι με παραίτηση το κανάλι αν δε σταματήσει όλο αυτό.

Το δημοσίευμα έπεσε στην αντίληψη της παρουσιάστριας, η οποία έσπευσε να το διαψεύσει άμεσα και κατηγορηματικά μέσω Twitter.
 «Είναι δυνατόν; Ό, τι πιο άκυρο και ψευδές έχω διαβάσει! Κρίμα», έγραψε χαρακτηριστικά.



From the other side ....η Ναταλία σε συνέντευξη της στο περιοδικό Glam φαίνεται να υποστηρίζει την Σπυροπούλου, λέγοντας ότι είναι... «εξιλαστήριο θύμα»!
«Με κάθε παρουσιάστρια που υπάρχει στον καναπέ αυτής της εκπομπής, με το που ξεκινάει η σεζόν, πουλάει κόντρα. Στην πορεία καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει τίποτα», αναφέρει κι εξηγεί ότι το ίδιο συμβαίνει με την Σπυροπούλου.
«Φέτος, η Κωνσταντίνα έτυχε να είναι εκείνη το εξιλαστήριο θύμα που θα πληρώσει πάλι αυτό το θεματάκι...»

Εγώ Ναταλία μου σ΄αγαπώ αλλά τώρα μεταξύ μας... και δε θα το φωνάξουμε. Απο την πρώτη ημέρα που εμφανίστηκε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου την οποία για 5 Σ/Κ τα πλάνα του σκηνοθέτη έπεφταν κατα πάνω της, πιο πάνω της δεν έχω δει σε κορίτσι του πάνελ και σε σχέση με τα θέματα και την προβολή τις τελευταίες δύο εβδομάδες... δεν έχει απολύτως καμία σχέση. Υποθετικά λοιπόν πάντα... κάποιος πρέπει να παραπονέθηκε μάτια μου...
Λες να φταίει ο Floor?

Δεν υπάρχουν σχόλια: