Social Icons

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Dita von Teese : Δεν έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου…







 Απο την Contessa, 

 "Προσπαθώ πάντα να αναζητώ νέους τρόπους για να γίνω καλύτερος άνθρωπος, τι μπορώ να κάνω για να νιώθω ότι έκανα κάτι καλό για τον εαυτό μου, όπως το να τρώω καλά, να ασκούμαι, νέα πράγματα που με κάνουν να αισθάνομαι καλύτερα."



Είναι μία από τις πιο όμορφες γυναίκες στον κόσμο και βγάζει τα προς το ζην βγάζοντας τα ρούχα της. Αλλά ακόμη και η Dita von Teese έχει ανασφάλειες με την πάροδο του χρόνου, όπως αποκάλυψε σε μια νέα συνέντευξη.

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς η burlesque χορεύτρια δεν έχει αυτοπεποίθηση καθώς γδύνεται για κάποια εξαιρετικά σέξι εσώρουχα για μια καυτή φωτογράφηση για το περιοδικό Bwatt.


Ωστόσο η Dita επέμεινε στη συνέντευξη: «Ακριβώς όπως όλοι οι άλλοι, δεν είμαι πάντα σίγουρη, έχω πάντα την ίδια αυτο-αμφιβολία.

Απλώς προσπαθώ να αγαπώ τον εαυτό μου και να αποδεχθώ πράγματα που δεν μου αρέσουν στον εαυτό μου και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι σημαντικό για όλες τις γυναίκες να γνωρίζουν ότι έχουμε όλοι αυτά τα συναισθήματα».


Και πρόσθεσε: «Ο καθένας έχει κάτι για τον εαυτό του που επιθυμεί να μπορούσε να αλλάξει, ο καθένας που ξέρω  τέλος πάντων, και είναι καιρός να μάθουμε  να αγαπάμε αυτά τα πράγματα επίσης"


Η 40χρονη  είναι εξώφυλλο στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού φορώντας ένα μαύρο με βαθύ κόψιμο κορμάκι κορσέ το οποίο αναδεικνύει άφθονο από το ντεκολτέ  της, μαζί με κόκκινα δερμάτινα γάντια και πολλά διαμάντια.




H  Dita φωτογραφίζεται με ένα σμαραγδένιο πράσινο πανωφόρι που είναι ξεκούμπωτο για να αποκαλύψει ένα σετ μαύρα εσώρουχα με πικάντικα τμήματα, δείχνει φανταστική για την ηλικία της και διατηρεί την εκπληκτική σωματική διάπλαση της, με το να φροντίζει τον εαυτό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: