Social Icons

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2022

ΛΟΝΔΙΝΟ: Η Βασίλισσα Ελισάβετ ‘’έδειξε’’ την επόμενη βασίλισσα….



Σήμερα, συμπληρώνονται 70 χρόνια από το θάνατο του βασιλιά Γεώργιο ΣΤ', πατέρα της βασίλισσας Ελισάβετ αλλά και από τότε που ανέλαβε η ίδια τον θρόνο ως πρωτότοκη κόρη του. 


Η Βρετανίδα μονάρχης γιόρτασε καλώντας μέλη της τοπικής κοινότητας στην οικία της στο Σάντριγχάμ, στην ανατολική Αγγλία



Με αφορμή τον εορτασμό του Πλατινένιου Ιωβηλαίου, η βασίλισσα εμφανίστηκε χαμογελαστή και φορώντας ένα ανοικτό μπλε φόρεμα, έκοψε μια εντυπωσιακή τούρτα επαναπροσδιορίζοντας  το μέλλον της μοναρχίας καθώς ανέφερε σε μήνυμά της ότι όταν ο Κάρολος γίνει Βασιλιάς, η Δούκισσα της Κορνουάλης, Καμίλα, θα ονομάζεται… Βασιλική Σύζυγος!



Η 95χρονη μονάρχης σε ένα εξαιρετικό μήνυμα που κυκλοφόρησε για την 70η επέτειο από την άνοδό της στο θρόνο ανέφερε μεταξύ άλλων: "Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλους σας για την υποστήριξή σας. Παραμένω αιώνια ευγνώμων για την πίστη και τη στοργή που συνεχίζετε να μου δίνετε", είπε η βασίλισσα, συνεχίζοντας , «Και όταν, στο πλήρωμα του χρόνου, ο γιος μου Κάρολος γίνει βασιλιάς, ξέρω ότι θα δώσετε και στη σύζυγό του Καμίλα την ίδια υποστήριξη που μου δώσατε• και είναι ειλικρινής μου η ευχή όταν έρθει εκείνη η ώρα, η Καμίλα να είναι γνωστή ως Queen Consort καθώς συνεχίζει τη δική της πιστή υπηρεσία». 


Δεν υπάρχουν σχόλια: