Social Icons

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Παντρεύεται απόψε η Kim Kardashian!




Απόψε παντρεύεται η 30χρονη reality star Κιμ Καρντάσιαν τον 26χρονο σταρ του NBA, Κρις Χάμφρις.
 
H λαμπρή γαμήλια τελετή θα πραγματοποιηθεί στο Montecito της Καλιφόρνια, κοντά στη Σάντα Μπάρμπαρα. Αυτό όμως που οι καλεσμένοι της θέλει να θυμούνται περισσότερο από αυτό το γάμο, είναι το νυφικό της, το οποίο σχεδίασε η Vera Wang, η οποία είχε σχεδιάσει και το νυφικό της μεγαλύτερης αδερφής της Kim, κι από τότε έγινε καλή φίλη της οικογένειας Καρντασιάν.

«Θεέ, μου! Αυτό το νυφικό…» είναι η φράση που θέλει να λένε όλοι και που η ίδια χρησιμοποίησε σε ραδιοφωνική συνέντευξή της λίγες μόνο ώρες πριν το γάμο.


Όσο για την ψυχολογία της νύφης: «Είχα την κρίση πανικού μου περίπου μια εβδομάδα πριν» εξήγησε η μέλλουσα νύφη, προσθέτοντας πως αγχώθηκε για μικροπράγματα.

Τέλος, η αμερικανίδα τηλεστάρ μίλησε για τον μεγάλο απόντα του γάμου, τον πατέρα της, που πέθανε το 2003: «Έχω κάτι πάντα μαζί μου. Θα νιώθω την παρουσία του σε όλη τη διάρκεια της τελετής, στη δεξίωση και γενικά, στην ατμόσφαιρα, θα υπάρχει η παρουσία του πατέρα μου» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: