Social Icons

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

7 προτάσεις...που δεν θα ακούσεις απο ένα άνδρα!



Απo την Ντόντα

Το τι ακούνε τα αυτάκια μας από ένα άνδρα είναι απίστευτο… 

Πολλές φορές μάλιστα φτάνουμε στο σημείο να έχουμε μαντέψει τις απαντήσεις τους και να λειτουργούμε σαν να μας τις έχουν δώσει!


Είμαστε σίγουρες γιατί ξέρουμε ότι ένας άνδρας δεν θα πει ποτέ….








1. Νομίζω ότι το ρουά θα σου πηγαίνει περισσότερο από το βεραμάν και το ηλεκτρίκ….
 
2. Αναλαμβάνω το σίδερο και το σφουγγάρισμα του σπιτιού….

3. Τι όμορφη που είσαι με αυτή την άσπρη μάσκα ομορφιάς!

4. Πήγαινε ένα ταξίδι αγάπη μου …όλα πληρωμένα από εμένα!

5. Έχει πρωτάθλημα σήμερα… αλλά  εγώ θα μείνω εδώ στην αγκαλιά σου…

6. Θέλω να ξοδέψω το bonus μου επάνω σου… Πάμε βόλτα στα μαγαζιά; 

7. Αύριο είναι επέτειος μας αγάπη μου, μεθαύριο είναι τα γενέθλια της μαμάκας σου και σε μια εβδομάδα του πατέρα σου….

Δεν υπάρχουν σχόλια: