Social Icons

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Πρίγκιπας Harry: Ο παππούς μου και η γιαγιά μου έχoυν πολλή πλάκα!



Aπο την Xριστίνα Αλαμάνου

Δέκα μέρες διήρκεσε η περιοδεία του πρίγκιπα Harry σε Μπαχάμες, Τζαμάικα και Βραζιλία. Η χθεσινή τελευταία μέρα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για τον πρίγκιπα που θα πάρει μαζί του όμορφες αναμνήσεις και από τις 3 χώρες που επισκέφτηκε.

Οι περιπέτειες του πολλές αφού χόρεψε σάμπα, έπαιξε έφιππο πόλο,  κατάφερε να νικήσει με ζαβολιά τον Γιουσέιν Μπολτ, έβαλε τη μάσκα του αδερφού του,  πρίγκιπα William ,  με σκοπό να σαγηνεύσει, και στο τέλος πήρε και το πιο γλυκό φιλί από μία Βραζιλιάνα καλλονή.


Ο πρίγκιπας έκανε αναφορά στο αστείρευτο χιούμορ της γιαγιάς του, βασίλισσας Ελισάβετ: «Πιστεύω ότι την επηρεάζει ο παππούς μου. Μαζί έχουν πολλή πλάκα!» γέλασε ο Harry και πρόσθεσε: «Η οικογένειά μου είναι όπως κάθε άλλη όταν πρόκειται για πλάκες, αν και θα ήθελα να πιστεύω ότι είμαι πιο αστείος από τη γιαγιά μου». 

Μιλώντας περαιτέρω για τη γιαγιά του, ο 27χρονος πρίγκιπας αποκάλυψε τα λόγια του αποχαιρετισμού τους πριν από την περιοδεία του, που έγινε στο πλαίσιο του εορτασμού της διαμαντένιας επετείου της στη μοναρχία. «Ελπίζω να με κάνεις περήφανη» του είπε, ενώ του ευχήθηκε καλή τύχη και του είπε να το διασκεδάσει. «Ελπίζω να είναι περήφανη απ’ ό,τι έχω κάνει», τόνισε ο Harry.

Σχετικά με τη μετάθεσή του στο Αφγανιστάν, ως πιλότος Απάτσι, αλλά και τον αδελφό του William, υπογράμμισε: «Τίποτα δεν είναι ποτέ σίγουρο. Θα κάνω ό,τι μου ζητήσουν. Και οι δύο έχουμε τις στρατιωτικές μας καριέρες κι αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε». 








πηγή: people, sun, daily mirror

Δεν υπάρχουν σχόλια: