Social Icons

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΕΛΤΟΝ ΤΖΟΝ: Εχω πάρει τόση κοκαΐνη όση και Whitney Houston!



 Απο την Contessa, 

Δεν έχουν κλείσει ούτε 2 μήνες από το πρόωρο θάνατο της τραγουδίστρια  Whitney Houston , ενός θανάτου που συγκλόνισε τη διεθνή showbiz και μια νέα δήλωση από ένα μεγάλο καλλιτέχνη έρχεται να σοκάρει το κοινό.
 

Ο σερ Elton John αποκάλυψε πως ζει από θαύμα, αφού έχει πάρει τόση ποσότητα ναρκωτικών όση και η αδικοχαμένη τραγουδίστρια.

“Έχω πάρει τόση κοκαΐνη, όση και η Whitney Houston”, εξομολογήθηκε σε συνέντευξή του στην US television. Ο  Elton John έχει μιλήσει και στο παρελθόν για τον εθισμό του στα ναρκωτικά και την προσπάθειά του να απεξαρτητοποιηθεί.

“Είναι θαύμα που δεν έχω πεθάνει. Δεν θα ήθελα να έχω το τέλος της Whitney Houston, παρόλο που θα μπορούσα να έχω καταλήξει, όπως εκείνη”, είπε και σημείωσε πως αν δεν είχε σταματήσει την χρήση ουσιών η ζωή του θα ήταν διαφορετική.

Ο Σέρ Ελτον και ο σύντροφος του David, που παντρεύτηκαν το 2005 , απέκτησαν ένα γιο τον  Zachary, 2010 δήλωσε ότι  το παιδί του είναι ότι πιο σημαντικό έχει στη ζωή του. “Σε καμιά περίπτωση δεν θα ήμουν αυτός που είμαι τώρα. Δεν θα είχα τον Zachary, δεν θα είχα τον David, δεν θα είχα τίποτα”.


Πηγή: Εxpress

Δεν υπάρχουν σχόλια: