Social Icons

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η Τζένιφερ Άνιστον είναι αστέρι ….με νούμερο!



Από την Contessa,

H  διάσημη ηθοποιός Τζένιφερ Άνιστον πέρασε στην ιστορία ως ακόμα ένα πρόσωπο που έχει  το δικό της «αστέρι», και μάλιστα το νούμερο 2.462 «αστέρι»  πάνω στη γνωστή και  διάσημη λεωφόρο.


«Γεννήθηκα στο Σέρμαν Οουκς της Καλιφόρνιας. Είμαι ένα κορίτσι από την Καλιφόρνια και είμαι σίγουρη ότι αυτό πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Προφανώς δεν ήταν καν ένα όνειρο, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά μου. Δεν νομίζω ότι θεωρούσα ποτέ ότι αυτό θα γινόταν εδώ, σήμερα. Επομένως είμαι απόλυτα ευγνώμων», δήλωσε η Aniston στη διάρκεια της τελετής βράβευσής της, απευθυνόμενη σε φίλους και σε θαυμαστές της.


Από την βράβευση δεν έλειπε ο αγαπημένος της Justin Theroux  ενώ ανάμεσα στους συναδέλφους της που την τίμησαν παραβρέθηκε και  ο κωμικός ηθοποιός Adam Sandler και οι συμπρωταγωνίστριές της στην ταινία “Wanderlust” Malin Akerman  και  Kathryn Hahn.

Δεν υπάρχουν σχόλια: